Skip to content

Badania ilościowe

Badania ilościowe

Polska Grupa Merchandisingowa istnieje na rynku od prawie 10 lat. Już ponad sześć lat wspieramy naszych kontrahentów w sprzedaży i ekspozycji produktów, docieramy do najdalszych zakątków Polski prezentując i wdrażając perfekcyjne standardy współczesnego merchandisingu. Całościowo zakrojone działania i praca z liderami innych gałęzi pozwoliła nam na zdobycie kompetencji, doświadczenia i przede wszystkim wiedzy, aby rozszerzyć swoją ofertę usług. Dzięki połączeniu praktyki z teorią oraz dużemu doświadczeniu naszych pracowników terenowych możemy dostarczyć Państwu usługę badań marketingowych funkcjonującą pod brandem Exploreo. Oferujemy badania typu: Retail Audit, Badania konsumenckie oraz Tajemniczy Klient. Oferta ta jest kierowana do przedsiębiorstw, które oczekują uczciwych, rynkowych i wiarygodnych informacji z rynku, dostarczanych przez profesjonalnych ankieterów oraz audytorów.


Ocena: 4/5 (2 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 37 (ostatnio: 25.10.2021 00:18:52)
  • yahoo: 12 (ostatnio: 25.05.2017 09:00:50)

Podlinkuj wpis:

Dodaj komentarz