Skip to content

Motoryzacja w sporcie

Motoryzacja w sporcie

Któż z nas nie widział wielkich reklam marek Kia i Hyundai podczas ostatnich Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012? To, że producenci aut wspierają wielki sport jest praktykowane od wielu lat. Także i w tym roku wszelkie nowości motoryzacyjne 2013 będą promowane przy okazji dużych imprez sportowych typu mistrzostwa świata czy kontynentu. Dla producentów koszty za taką prezentację modeli nie jest przesadnie wysoki, a ewentualne zyski bezcenne. Wszystko to odbija się później w najważniejszym, czyli w słupkach sprzedaży nowych aut na rynku europejskim i krajowym.


Ocena: 5/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 52 (ostatnio: 06.02.2021 00:08:43)
  • yahoo: 5 (ostatnio: 29.04.2016 23:51:47)

Podlinkuj wpis:

Dodaj komentarz